27/12/08

Avui hem anat de compres...


Avui dissabte per la tarda hem dit d´anar de compres, ha vingut la teva tieta m.cinta i la tia mundeta, tots quatre hem baixat a Reus a comprar alguns regals de Reis, la teva àvia merçe al final li ha fet peresa baixar i s´ha quedat a casa calenteta davant el foc!.

Em agafat quasi tots els regals, i ja al final, hem anat a la jugueteria tomàs barberà, allí la tieta m.cinta ha demanat a una dependenta una nina, per la júlia, de sobte he girat la vista i he vist una nina de nenuco xinesa! m´ha fet il.lusió i llavors he cridat al teu pare..mira Anton... que bonica!, llavors la tieta m.cinta va i diu: oh! comprem aquesta! i el teu pare va i diu: si la comprem serà per nosaltres! i vinga tots animats a comprar la nina xinesa...i jo vaig i dic: escolta, potser ens precipitem...i si és un nen? jo em moria de ganes de comprar-la...però ho veig tant lluny!!! i la tieta m.cinta que res...que si és un nen, doncs que també hi jugarà! que ella la compra...llavors la dependenta va i diu: espereu un moment...tinc una altra nena xinesa que encara és més bonica...!!!....i esclar, no ens hi em pogut resisitir!!! A que és bonica?



No hay comentarios:

Publicar un comentario